Cute Strawberry



>Yong Sofia Exquisite


Yong/Opet.
Lovely Fourteen!
Beware! I'm a super hulk! ;D






17 March, 2011

Mengancam, RAWRR.


Hoh, aku masih belum berhenti berharap yang Facebook, Formspring, Blog Or Twitter aku boleh perlahankan renjatan adrenaline yang sedang menyerang aku nii, type error* eh? Sape kesah. WINKS xD
Kepala hotak aku tengah relaks sekarang ni! Psssh, honestly aku tengah fikir pasal Homework cuti terancam yang memang mengancam yang sekolah aku rancangkan untuk mengancam kehidupan seharian aku. Tolong la faham ayat ni*. Bila ingat balik. Semalam aku tidur pukul 3 pagi, semata-mata nak siapkan nota Geografi dari Bab 1 sampai Bab 16 F2, memang tak adil. Aku murid F3 n Cikgu aku kata kalau nak berkat, baik cuti ni awak buat semua nota saya! ><'' Sakit hati.

Lepas Geo. Aku rasa macam dunia kembali tenang. Fooh, lagi-lagi bila aku pasang lagu Firefly kuat-kuat. Teheee, Pastu aku teringat pulak assignment Cikgu Jumi. Practise lagu. He hee aku mengaku aku boleh practise 24jam! Tak kira dalam t*pttffft. Malangnya, mood tak feel lagi, pssh! xD

Thanks For Reading, Gaddda Da Vidda Baby!

No comments:

My Blog List

Thank You. Two small words to convey da infinite feelingz in my heart for u. Thanks for visiting! Thanks for thinking of me! Trimaso Gracias Amigos. Ahahh ;D