Cute Strawberry



>Yong Sofia Exquisite


Yong/Opet.
Lovely Fourteen!
Beware! I'm a super hulk! ;D






08 April, 2011

Comel sana Comel sini.

Tiada motif* zzzzzzzzzzzz buka mulut, OWAAHH :O
Aku masih belum bersedia nak tidur, atas dasar aku belum fikirkan mimpi yang hebat untuk dimimpikan malam ni* Sorry ayat berterabur.

Still, minggu ni Cikgu Sabri annoying tahap tupperware bila dia masukkan gunting someone kat dalam lubang hidung dia* seriously tanya classmate aku!

Then, i'm getting that DejaVu, ah! xD Tetiba monitor aku masuk dengan muka cebek dia. Pastu bisik kat aku, kau dapat nombor ptfftf* Dah tutup cerita ni.

Masa rehat, monitor aku lagi sekali buat tabiat yang agak ppppffffttftf* bila dia bgtau aku dia bawa bekal. Mula-mula aku tak terkejut bila aku tau dia bawak bekal, tapi yang aku terkejut bila bau durian mula jadi jarum menyerupai bulu hidung kat hidung classmate aku. Aku terkejut, macam BAPAK GILA* dia bawak durian g skolah. Lawak ada jugak* GAHAHH



Thanks For Reading, Gaddda Da Vidda Baby!

No comments:

My Blog List

Thank You. Two small words to convey da infinite feelingz in my heart for u. Thanks for visiting! Thanks for thinking of me! Trimaso Gracias Amigos. Ahahh ;D