Cute Strawberry



>Yong Sofia Exquisite


Yong/Opet.
Lovely Fourteen!
Beware! I'm a super hulk! ;D






23 April, 2011

Jus' Chillin In My Snuggie :DD


Ya-hoooooooooo-a!
Ok, honestly, hatiku melonjak ke*hyper*an :D
Wakaka, ok suspen*
Minggu ni, kita takde cerita. Masing-masing ada cerita sendiri, cerita dunia, cerita peribadi :P
Okeh, minggu ni, kita kena tawaf* dewan sekolah, dewan yang paling grand yang boleh buat lemak aku membakar bila berada didalam perutnya ;D HEE Saya Sofie, sebagai ahli Skuad Denggi yang bertauliah terpaksa buat muka comel masa check kebersihan dewan, heee. Tolong jangan jealous, ye.
Minggu ini jugak, ada dialog harian yang besh mengalahkan dialog dalam Ujang yang berlaku diantara aku dengan Teacher Nur' Uyun, Teacher paling terbaik. :D

Sofie : Time Kasih, Teacher!
Teacher : Best tak belajar MATH?
Sofie : Ye, sangat-besh!
Teahcer : Good.
Sofie : Saya nak buat T-SHIRT-I LOVE MATHS.
Teacher : B)

Wakaka, apa tengok-tengok? :'P
Minggu ni jugak, Sir Sabri tak masuk langsung kelas aku. Ha-ha.

Plan Next Week :

Heee ;D Next week aku ada school-event, pergi PWTC, dude, i'm going to International Book-Fair! Yang paling beshnya, aku pergi dengan rombongan LIBRARIAN yang cute lagi baik n PRS. :) Ada jugak dialog yang terbaik masa plan ni tiba-tiba timbul, once again, yang berlaku antara aku and senior F5 aku.

Senior : Kita punya lawatan Rabu ni.
Sofie : Yeh? Bukan 28th/Khamis ke?
Senior : Teacher ubah :/
Sofie : Oh. BESHNYA!
Senior : Tak.
Sofie : Kenapee?
Senior : Coz PRS join sekali, kita pegi dengan 3BUAH bas.
Sofie : Uh oh. :D BLINK! Best! Prs kan ramai yang handsome. Ok joking :D HEE
Senior : Yelah ==''

WAKAK WAKAK! Eventho book-fair nii berlangsung dari 22nd April - 1nd May. Kita cadangkan, nasihatkan ( HAHA ) agar awak-awak semua ni pergi yee! Ok chaiyoo's. Wassalam.



Thanks For Reading, Gaddda Da Vidda Baby!

No comments:

My Blog List

Thank You. Two small words to convey da infinite feelingz in my heart for u. Thanks for visiting! Thanks for thinking of me! Trimaso Gracias Amigos. Ahahh ;D