Cute Strawberry



>Yong Sofia Exquisite


Yong/Opet.
Lovely Fourteen!
Beware! I'm a super hulk! ;D






05 June, 2011

Enchanted.

Hawaw. Pertama sekali, phewwwwwwww ---> Jutaan Ampun Dipinta kerana blog aku kebelakangan ni memang *lack of New Entries. Aku pun tak tau kenapa & aku rasa ramai blogger lagi pun kadang-kadang rasa macam ni ---> Bila bukan didepan skrin komputer, Idea punyalah banyak mencurah, bila tulang-temulang jari-jemari dah *ready-set-go, semua Idea melayang dengan percumanya dan *bwosh bwosh terkandas disana-sini.

Tak banyak yang menarik disekitar kehidupan aku sekarang kecuali HIDUP AKU sendiri. Plus, semua orang tau, masuk bulan Mei ni, semua sibuk dengan Mid-Year exam, sama juga dengan aku. Hehehe :PP Seminggu sebelum Cuti Pertengahan Tahun, sekolah aku sibuk dengan persediaan Hari Guru yang bakal disambut sehari sebelum bermulanya cuti, iatu Hari Jumaat.
Hari Jumaat, yang takbesh nya bila kelas aku tak buat jamuan ;P ni semua sebab pelajar kelas aku ni gedik-gedik nak buat jamuan awal & aku sebagai *Treasurer bertauliah menyokong sepenuhnya -.-'' yelah, masa tu kitaorang bangga gila kut dapat tempat pertama pertandingan Keceriaan & Kebersihan kelas. Yang beshnya masa hari tu, kitaorang dengan muka tak malu & separa kiut tumpang sekaki menikmati juadah-juadah enak yang disediakan dikelas-kelas jiran kitaorang. Wakahkah*gelak sopan.

Hari tu jugalah, kitaorang buat mesyuarat tergempar antara AJK tertinggi kelas. Alah, sebenarnya tak rasmi pun, Blog ni kawe pegang, mestilah cerita nak gempak. Memang sengal diaorang ni, Dialog-dialog yang masih terlekat di dinding otak aku :-

Wana : Wee, apa kata kita buat memorandum kat Sir Sabri untuk lantik balik AJK tertinggi kelas kita.
Sofie ( Aku) : Tak kisah , HEHE, aku sentiasa menyokong dibelakang! Eh? :p
Haikal : A ah. Lepas cuti nanti kita buat, aku rasa semua setuju.
Sofie : Aku lagilah setuju, korang semua ni kedekut nak bayar hutang.
Ezzati : HAHAHA along berdaftar HAHAHAHA
-----THE END-----

Sumpah aku lupa apa kitorang cakap lepas tu, sebab Teacher Sains & Guru Ganti kelas kitorang datang. -.-'' KROOOK.


Thanks For Reading, Gaddda Da Vidda Baby!

No comments:

My Blog List

Thank You. Two small words to convey da infinite feelingz in my heart for u. Thanks for visiting! Thanks for thinking of me! Trimaso Gracias Amigos. Ahahh ;D