Cute Strawberry



>Yong Sofia Exquisite


Yong/Opet.
Lovely Fourteen!
Beware! I'm a super hulk! ;D






03 June, 2011

Pwease hold it against me!

Yeahyeahyeah! Hawwaw, i came form Thailand, Sawadikaap.
Uh oh, lack of new entry, mish me awedy ah? :P
Aktiviti masa cuti, banyokk! Stick around if you want to find out mowe. HEE :D

Fokus utama cuti ni adalah untuk menebus waktu-waktu tidur yang telah digunakan dulu. Kahkahkah. Objektifnya ialah, i need my beauty sleep, hukhuk :P We r who we r.

Hey Monday. Part time aku, bergayut macam orang utan dengan BURFDAY BOY nii. Huk Aloh :P Then petangnya, aku beli present untuk adik aku. Heee mission completed ceh, pergi senyap-senyap, nak buat surprise punya pasal -.-''


Super Tuesday. KIKI BAH. Hari ni Burfday beloved adik perempuan aku satu-satunyerr, WHO'S THAT CHICK. :P Over timenya, makan kek puas-puas! Tengok ni pipi aku dah macam Pau Kacang sumbat Kari Ayam x)


Baby Wednesday. Huh Huh. I thinks that if I could fly like a bird, I know who I'd poop on first. :p


To be continue, daaa :p




Thanks For Reading, Gaddda Da Vidda Baby!

No comments:

My Blog List

Thank You. Two small words to convey da infinite feelingz in my heart for u. Thanks for visiting! Thanks for thinking of me! Trimaso Gracias Amigos. Ahahh ;D