Cute Strawberry



>Yong Sofia Exquisite


Yong/Opet.
Lovely Fourteen!
Beware! I'm a super hulk! ;D






05 June, 2011

What comes around goes around T^T

Assalamualaikum. Hawaw :P

Hari ni aku bangun awal, mmm ada sebab tersendiri. Mungkin juga sebab nightmare semalam. Ghahah, semalam adik aku * Little Sis tu menggedik la konon nak stayback buka mata sampai pagi, semata-mata nak tengok siapa Finalis Af, lepas tu, aku tengok dia masuk bilik, nak start mengayun mimipi indah la tu kan. Aku pun gedik juga, tapi gedik kiut punya, aku tidur pukul 3, hehehe. Aku pun baca doa, nak tidur, bertemankan Mr Bantal Peluk yang wangi & sekaligus boleh membuat ikan dalam kolam belakang rumah aku mabuk setahun. yang sedihnya, adik aku terlebih dahulu dah melakar peta-peta dunia dekat Mr Bantal Peluk aku tu, *dalam hati, sabar Nyah sabar Nyah. Aku rasa macam ni lah perasaan Mama aku dulu bila aku menyahkan sisa-sisa toksik aku di atas tilam -.-'' Keroook. *What comes around goes around la tu kan? Uhuh, menerima kenyataan.


Thanks For Reading, Gaddda Da Vidda Baby!

No comments:

My Blog List

Thank You. Two small words to convey da infinite feelingz in my heart for u. Thanks for visiting! Thanks for thinking of me! Trimaso Gracias Amigos. Ahahh ;D